• Tradiční IT řešení vs. privátní cloud

     

    Jak privátní cloud funguje a jaký je rozdíl oproti tradičnímu firemnímu řešení?

    U tradičního firemního řešení je veškeré IT zázemí umístěné fyzicky v centrále firmy a starost o něj je tak plně na IT administrátorovi. V takovém případě mohou například odstávky systému z důvodu instalace nových nebo aktualizace stávajících aplikací mnohdy způsobit časové prodlevy. Často se také setkáváme s tím, že firmy nemají v podstatě žádnou koncepci svého IT oddělení. Firmy nejsou schopny reagovat na svůj další růst a rozvoj.

    cloud4u_schemata_tradici

    Řešení bez cloudového úložiště

     

    Privátní cloud vám nabízí potřebnou rychlost i pružnost vašeho IT zázemí.

    V případě přechodu na privátní cloudové řešení dochází k přesunutí velké části IT zázemí do tzv. cloudu, což je  velmi výkonný server, na kterém je umístěn váš podnikový systém. Díky tomuto přesunu dochází k výraznému zvýšení rychlosti a pružnosti celého IT. Navíc je cloud pod neustálým dohledem a všechna data v něm uložená jsou zabezpečena. V rámci pravidelné údržby probíhají také zálohy a automatické aktualizace.

    cloud4u_schemata_privatni_cloud

    Privátní cloud

     

    Bezpečný přístup k datům kdykoli a odkudkoli

    Celý systém je propojený pomocí internetu a díky šifrování jsou data chráněna a přístupna jen prověřeným uživatelům. Díky tomu můžete bezpečně pracovat z libovolného zařízení (notebook, tablet, mobil, pc, terminál) odkudkoli na světě (z práce, z domova, z kavárny, ze služební cesty, z dovolené).

     

    Pro vás žádná změna – všechno funguje jako dříve, ale rychleji a spolehlivěji

    Díky privátnímu cloudu na míru je možné celý systém přizpůsobit. Podle vašich požadavků propojíme různé vaše i nově instalované aplikace tak, aby mezi sebou bezchybně fungovaly. Rovněž můžeme podle potřeby nastavit vzhled a výslednou funkčnost celého systému.

    • Tisk zůstává stejný jako dřív (s připojením lokální tiskárny)
    • Práce a připojení k systému odkudkoli na světě
    • Garance dostupnosti 24/7/365
    • Možnost bezpečné práce na mobilních zařízeních – MDM, BYOD
    • Fyzické zabezpečení serverů
    • Ochrana před útoky a viry
    • Automatická záloha systému, aplikací a dat
    • Obnova (disaster recovery) dat po selhání nebo smazání uživatelem
    • Nonstop dohled a monitoring nad funkcí celého systému
    • Uživatelská podpora / Helpdesk
  • Připravili jsme pro vás seznam nejčastějších požadavků

     

    POKUD JSTE ODPOVĚDĚLI ALESPOŇ NA DVA Z NICH POZITIVNĚ, JE PRO VÁS ŘEŠENÍ VHODNÉ.

    • Rádi bychom přenechali starosti s hardwarem a softwarem někomu jinému.
    • Požadujeme garanci provozu a profesionální správu našich serverů a aplikací.
    • Chceme zálohování a obnovu dat v případě havárie systému nebo smazání uživatelem.
    • Máme v úmyslu zvýšit výkon našich serverů bez investice do nového hardware.
    • Rádi bychom k našim aplikacím a datům přistupovali bezpečně i odjinud (domov, kavárna, služební cesta, dovolená…)
    • Vyžadujeme maximální úroveň zabezpečení našich dat
    • Chtěli bychom kvalitní uživatelskou podporu a Helpdesk
  • Kontaktní formulář